czwartek, 15 stycznia 2015

Przepraszam!

Kochani tak bardzo przepraszam za takie wielkie opóźnienie z rozdziałem. 
Ten tydzień jest dla mnie naprawdę ciężki. Nie znajduję czasu, żeby włączyć laptopa i napisać nowy rozdział, za co was z całego serca przepraszam. Mam nadzieję, że mimo wszystko, nie jesteście na mnie tak bardzo źli...obiecuję, że rozdział postaram się dodać jak najszybciej. 
Dzisiaj napisałam go już trochę, więc myślę, że może juto... albo raczej w sobotę rozdział powinien się pojawić.. ale i tak informuję na TT więc myślę, że szybko się dowiecie ;) 
Jeszcze raz przepraszam i dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednią częścią. 
Całuję i pozdrawiam ;* 
Mrs.Horan 

2 komentarze:

  1. Hmmmm... no co zrobic? Skoro sie postarasz :) Ważne że nie zapomniałaś całkowicie :)
    Czekam :)
    Zapraszam: http://defend-zaynmalik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy